انواع ازدواج(طنز)
وبـــــــلاگــــــــــ بــــــــالـــــا تـــــــــــــــــر
به وبــــلــاگــــــ بـــــــالـــاتــــــــر خــوش آمـــدیـــد

همان طور که میدانید ازدواج بر 3 نوع است … ازدواج موقت ازدواج دائم ازدواج دانشجویی

در این نوشتار میخواهیم راههای یک ازدواج موفق دانشجویی را مورد بررسی قرار دهیم

ازدواج دانشجویی از 3 کلمه ازدواج +دانشجو +یی تشکیل شده است. در لغت نامه این کلمه اینگونه تفسیر شده است :

ازدواج : 2تا شدن قاطی مرغها رفتن از دست رفتن از پا افتادن کاری است خوب که شما ها خیلی آن را دوست میدارید

دانشجو : نام چیزی است که این روزها همه هستند بلا تشبیه به موبال که این روزها همه دارند شما چطور (سرمنده از دستم در رفت) علاف را گویند از نوع با کلاسش

یی : معنی این کلمه هنوز کشف نشده است.

اولین و آسانترین راه ازدواج دانشجویی مایه دار بودن است اگر خودتان مایه دار نیستید لا اقل پدرتان مایه دار باشد اصولا اگه مایه دارید دیگر لازم نیست ادامه این متن را بخوانید در این موارد بهتر است اولا مزدوج شوید بعد برید دانشجو شوید و ازدواج دانشجویی کنید.مطابق میل دوششیزه خانم باشد تا بتوانید مدرکی که میخواهید بگیرید (بخرید ) و اگه هم مایه دار نیستید خب چب کارتون کنم بشینید صب تا شب درس بخونید تا کنکور قبول بشید و نمونه یک انسان موفق بشید تا به شما هم بگویند چه پیامی برای هم سن و سالهای خود داری؟!!

برای توفیق در امر ازدواج دانشجویی بهتر است سعی کنید در دانشگاه آزاد قبول شوید تا وقت بیشتری برای انجام این امور فوق برنامه و غیر درسی داشته باشید!!!!

قبولی در دانشگاه شریف به هیچ عنوان توصیه نمیشود … قبولی در این دانشگاه به هر انگیزه ای غیر از درس شما را به جوان ناکام تبدیل خواهد نمود.

بله همکارانم به من اعلام کردند که همین الان کلنگ احداث 6 دانشگاه آزاد دیگر به زمین خورد تا شما جوانان عزیز راحتتر ازدواج دانشجویی نموده و مدارج ترقی را 2تا یکی بالا بدوید(تو هیمن فاصله به من اعلام کردند که این تعداد به 12 تا افزایش پیدا کرد.)

در انتخاب رشته به رشته هایی علاقمیند باشید که بیشتر ظرفیت ان را جنس مخالفتان تشکیل میدهد درغیر این صورت (مثلا نسبت 99 به 1 ضریب با اطمینان بالایی را به وجود می آورد ) در غیر این صورت نگران نباشید انواع و اقسام انجمن های علمی و کانونها و تشکل ها و هلال احمر و گروه سرود شما را به سر منزل مقصود خواهد رساند.

اگر دخترید سعی کنید جزوه هایتان را خوش خط و خوانا و کامل بنویسید و اگر هم پسرید اصلا نمیخواهد جزوه بنویسید چون همانطور که میدانید خوبیت ندارد یک دختر از یک پسر جزوه بگیرد مردم چی میگن مثل خواستگاری یک دختر از یک پسر که میدونید عرف نیست!!!!

نکته امتحانی : خدا پدر مادر گوتنبرگ را بیامرزد.

اصلا از ایجاد آشنایی نترسید و همیشه سعی کنید برای ایجاد آشنایی دنبال یک بهانه خوب باشید برید جلو با شهامت حرفتون رو بزنید و خجالت نکشید.

پسر : سلام خانم ببخشید میشه با من ازدواج کنید؟ بووووووومب (صدای کوبیده شدن کیف دستی خانم در ملاج آقا پسر )

کات آقا کات !!!! پسره اوشکول گفتم آشنایی… نگفتم زرت بری بگی ازدواج … ببخشید جناب کارگردان خب میگفتید…

بله میگفتم که بلوتوث خود را همیشه سر کلاش روشن نگه دارید

سر جلسه امتحان از هر گونه کمک فکری به غیر همجنسان خود دریغ نکنید البته به شرطی که نیتتان خیر باشد در غیر این صورت بنده هیچ مسئولیتی را بر عهده نمیگیرم.

فراموش نکنید نشستن در راهرو های دانشگاه آن هم به سبک سنتی به شما انگیزه های زیادی برای ازدواج های دانشجویی خواهد داد.

به هر حال اگر از آن دسته دانشجوهایی هستید که ازدواج دانشجویی کرده اید به شما تسلیت گفته و اگه هنوز مجردید برید زود ازواج کنید که دیر میشه ها…….

نوشته:سام






تاریخ: 30 / 7 / 1389برچسب:,
ارسال توسط mahdi
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 34
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 34
بازدید ماه : 3702
بازدید کل : 2075345
تعداد مطالب : 489
تعداد نظرات : 7
تعداد آنلاین : 1

iranod32